wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt!!!

 Cześć :) Przybywam do was jak zwykle ze skruszoną miną. Zawsze obiecuje, że będę się starała częściej dodawać, ale zawsze mi coś stanie na drodze. Jak nie oceny to jakiś durny projekt edukacyjny...Uogólniając, szkoła potrafi zniszczyć każde marzenie -.- Tym razem nie będę się tłumaczyć i obiecywać. Po prostu PRZEPRASZAM. W ciągu kilku dni postanowię coś dodać. Oprócz opowiadania, które może napiszę jak będę miała wenę, mam zamiar napisać posta z moimi największymi odkryciami tego roku. Prawdopodobnie nie wiecie o co chodzi, albo was to nit interesuje, jednak mam zamiar to wstawić. Taki mam kaprys :P Wracając do tematyki posta...



 Chciałam wam życzyć wesołych, pełnych miłości świąt spędzonych z najbliższymi. Oczywiście życzę wam wymarzonych prezentów, szczęścia, zdrowia, wspaniałych przyjaciół i wszystkiego o czym tylko marzycie. W tym szczególnym dla nas-1DFamily dniu, chciałam również życzyć naszemu kochanemu Lou Wszystkiego co najlepsze :) Mam nadzieję, że będziesz miał wspaniałe urodziny, pełne miłości radości, przyjaźni. Wolne od wszelkich trosk. Oprócz tego życze Ci abyś WRESZCIE zdał sobie sprawe, że jestem kobietą idealną oraz miłością Twojego życia. Nie chce Cie oczywiście pospieszać, ale Harry zaczyna mi sie coraz bardziej podobać ;) W każdym razie, mam nadzieje, że dokonasz prawidłowego wyboru (bierz mnie całą XD). Zakończmy ten post jakże świątecznym akcentem
Cicha noc, święta noc
Cygan kradnie z domu koc
A pod oknem drugi cygan
Trzeci Cygan kradnie dywan...


 Jeszcze raz życze wam dużo szczęścia, pomarańczy, niech wam Hazza nago tańczy!!!

Już wiem co chce dostać za rok  :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz